27.10.2013
В суботу, 26 жовтня, відбулась IT-конференція iCamp 2013, що зібрала стартапників, підприємців, програмістів та інших учасників інтернет-ринку України. Які доповіді звучали на конференції, хто був присутній та як відбувалась подія — читайте у нашому огляді.
Декілька слів про саму конференцію. iCamp — найбільша IT-конферернція у Львові, цього року зібрала близько 300 учасників інтернет-ринку зі всієї України. Подія відбувалась у корпусі УКУ на Хуторівці. Конференцію було розділено на три потоки: для інтернет-маркетологів, підприємців та інтернет-бізнесу. Темою цьогорічного форуму можна назвати — інтернет-маркетинг. Спікери говорили про просування продуктів та сайтів в мережі Інтернет, СЕО, соціальні мережі та інші види реклами в Інтернеті. Редакція Postpaper зробила короткий огляд найцікавіших доповідей.
Андрій Логвін, генеральний директор та співвласник найбільшого в Україні шопінг-клубу «Модна Каста», представив одну з найбільш цікавих доповідей про ІТ тренди в Україні та світі, а також розповів про майбутнє електронної комерції. Андрій представив багато цифр, аналітики як власної компанії, так і тенденцій у світі. Андрій Логвін багато цитував Джеффрі Безоса, засновника найбільшого інтернет-магазину - Amazon.com.
Тож, що нас чекає в майбутньому? Онлайн-магазини виглядатимуть так, як цього захоче кожен онлайн покупець. Наприклад, не буде одного «Амазону», а стільки, скільки і його користувачів. Саме тому, через 5-ть років великі моли та гіпермаркети будуть програвати великим інтернет-магазинам, бо перші завжди виглядатимуть однаково та не зможуть запропонувати такий індивідуальний підхід. Що стосується України, то за словами Андрія, наш ринок тільки зростає, ба більше, ми знаходимось на початковому етапі, адже й проникність Інтернету (зараз близько 50% населення) у нас відстає від усіх сусідніх країн, не кажучи вже про розвинені країни світу де цей показник часом сягає 80-85% населення та більше, й поява культури купування товарів в Інтернеті тільки народжується, й наявність вільних ніш на ринку, котрі ніким не заповнені. Щодо самої компанії, співзасновником якої є Андрій Логвін, то вона зросла в 15 разів за рік, а аудиторія сайту складає 1,5 млн. людей, й щомісяця відправляє близько 100 тис. товарів своїм покупцям.
Доповідь від Вікторії Бондар з лаконічною назвою «Продаємо добро» була присвячена організації «Українська біржа благодійності», в якій вона керує маркетингом. Вікторія розповіла про те, як організації вдалося зібрати 200 тис. дол. всього за декілька місяців, про зміну парадигми в пошуку грошей та як функціонує благодійна платформа.
«Українська біржа благодійності» — це сервіс, користувачі якого самостійно можуть обрати адресата своєї допомоги та суму допомоги від однієї гривні, біржа звітує перед користувачами куди йдуть гроші. Вікторія також презентувала ролик, який був відзнятий з доволі обмеженим бюджетом, та який ілюструє чим займається організація.
Редакції вдалося поспілкуватись з організатором конференції, Ростиславом Чайкою: «На конференції багато цікавих людей, які мені дуже імпонують, а конференції — це мій шлях з такими людьми познайомитися та зібрати їх разом. Раніше, у Львові подібних конференцій не було. Якби хтось таку конференцію зробив би — я б йому дуже подякував, і він би зберіг мені чотири роки життя.
Завжди подобається, коли можна з розумними людьми поговорити про розумні речі, про сучасні тенденції, про те, що робить життя кращим, про те, як заробити гроші. Зараз вже набагато простіше запрошувати людей — всі знають, що ми робимо події вже 4 роки. Також, людям приємно сюди приїжджати, адже це — Львів, в нас класно, їм це подобається. Зараз у нас 7 конференцій на рік, можливо, буде 8-9, можливо займемось довготривалим навчанням. Ми ще стартап, якому вже 4-и роки, але я ще шукаю в навчальному плані якусь модель, ті ж самі великі університети, вони постійно змінюють свою модель навчання. Навчання — це довготривалий проект, довготривала інвестиція, тому ми будемо тут розвиватись, доповнювати програму, створювати щось нове.
У Львові багато творчих людей, It-шників, тому гадаю тут будуть й коворкінги, й інкубатори, ми від цього нікуди не дінемося, в долині їх дуже багато, так само їх буде багато і в нас. Хтось стане успішним, хтось відкриватиметься, хтось закриватиметься. Ми тільки на початку шляху, як то кажуть, ця історія буде тривати.
Основне для нас — робити події якісні та класні, переважно вони такими й виходять, інколи треба щось додавати. Будемо дивитись, щоб було якісніше та затишніше учасникам на майбутнє. Також, я відкритий для співпраці та партнерства, адже завжди приємно та цікаво щось робити разом, коли маєш спільні цінності».
І на завершення огляду, корисні посилання:
Сайт конференції
icamp.lviv.ua
Канал Lviv StartUp Club на «Ютубі»
Сторінка конференції у «Фейсбуці».